FANDOM

Akatsuki Kain
Kain
Kanji 架院 暁
Rōmaji Kain Akatsuki
Informacje
Wiek 19
Rasa Wampir
Płeć Mężczyzna
Wzrost 188 cm.
Kolor oczu Bursztynowe
Kolor włosów Pomarańczowe
Status profesjonalny
Przynależność Arystokracja
Status personalny
Status Żyje
Relacje Hanabusa Aido (Kuzyn)

Tsukiko Aido (Kuzynka)
Ruka Souen (Kuzynka, życiowa partnerka)
Nagamichi Aido (Wuj)

Broń
Broń nieznana
Debiuty
Debiut w mandze Rozdział 1
Debiut w anime Odcinek 1
Seiyū
Głos japoński Junichi Suwabe
Głos angielski Troy Baker

Akatsuki Kain (架院 暁, Kain Akatsuki) to kuzyn Aido i "prawa ręka" Kaname. Jego przezwisko to "Kibol", ale wbrew pozorom ma on bardzo łagodny charakter. W 48 Nocy dowiadujemy się o nim z jego punktu widzenia.

Znaczenie imienia i nazwiskaEdytuj

  • Jego imię oznacza świt/brzask, a nazwisko oznacza podstawę albo wsparcie.

WyglądEdytuj

Jest najwyższym wampirem z Nocnej Klasy (ma 188 cm. wzrostu). Wbrew pozorom nie posiada klasycznej, bladej cery - jego odcień skóry jest ciemniejszy. Posiada krótkie, rudawe włosy i bursztynowe oczy. Ma kolczyk w uchu i najczęściej chodzi z rozpiętą koszulą. Posiada również tatuaż w postaci płomienia na lewym biodrze.

CharakterEdytuj

Akatsuki jest spokojną osobą, która rzadko traci nad sobą kontrolę i często musi opanować impulsywne działania Hanabusy i Ruki. Jest niewiarygodnie spostrzegawczy i wrażliwy na uczucia innych. Zawsze jest "współodpowiedzialny" za poczynania Aido, chociaż wcale tak nie jest. Jest również lojalny - nigdy nie zdradziłby żadnego z przyjaciół. W rozdziale 48 mówi, że wierzy w Kaname, ponieważ robi tak Ruka, jednak ma nadzieję wierzyć w siebie.

FabułaEdytuj

Poznajemy go razem z resztą Nocnej Klasy, gdy brama, w murze, oddzielająca Księżycowy Akademik od reszty Akademi Cross, zostaje otwarta pokazując nocnych uczniów, co wzbudza podniecienie u dziewcząt z Dziennych Klas. Kain nie okazuje żadnego zainteresowania dziennymi dzięwczętami, jedynie irytuje go zachowanie kuzyna Hanabusy.

Moce i umiejętnościEdytuj

Tak jak wszystkie wampiry należące do Arystokracji, Kain posiada umiejętność szybkiego leczenia. Oprócz tego ma moc kontrolowania płomieni - przeciwieństwo mocy jego kuzyna.

CytatyEdytuj

Obaj wiemy, że osoba którą kochamy nie spojrzy na nas tak samo, mimo tego tli się w nas mała nadzieja.
Co ty do cholery chciałeś z nią zrobić?!

— do Senriego (gdy jego ciało było w posiadaniu Rido)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki