FANDOM

Asatō Ichijō (条麻遠, Ichijō Asatō) był dziadkiem Takumy oraz szefem Rady Wampirów, był również znany jako Ichiou.

WyglądEdytuj

Asato ma ten sam kolor włosów co jego wnuk,Takuma, blond. Jednak różnią się kolorem oczu, wnuk ma zielone, a dziadek jasnoniebieskie. Ichiou mówił o sobie, że jest bardzo stary, leczy wyglądał na człowieka między 30 a 40 rokiem życia.

OsobowośćEdytuj

Chociaż najczęściej pokazuje się jako zimny i okrutny człowiek, wykazał też trochę troski o wnuka oraz pragnął żeby Takuma był jego następcą w Radzie. Wyrażał również swoją ogromną nienawiść do Wampirów Czystej Krwi z racji tego, że obawiał się ich władzy nad niżej postawionymi członkami wampirzej społeczności. Jego wiek i postawa budziły strach wśród wampirów.

FabułaEdytuj

Moce i umiejętnościEdytuj

Asato posiada zdolność szybkiego uzdrawiania oraz powolnego starzenia się, co jest typowe dla każdego wampira pochodzącego z Arystokracji. Jego indywidualne moce nie są znane.

CiekawostkiEdytuj

  • Asato jest jedynym wampirem w serii, który jest idealnym podobieństwem Draculi (z folkloru wampirzego), zarówno z wyglądu jak i charakteru.