FANDOM

Hanabusa Aido
Aidou Hanabusa.jpg
Kanji 藍堂 英
Rōmaji Aidou Hanabusa
Informacje
Wiek 17
Rasa Wampir
Płeć Mężczyzna
Wzrost 177
Kolor oczu Elektryczny niebieski
Kolor włosów Blond
Status profesjonalny
Przynależność Arystokracja
Status personalny
Status Żyje
Relacje Nagamichi Aidō (Ojciec)

Tsukiko Aidō (Siostra)
Akatsuki Kain (Kuzyn)
Ruka Sōen (Kuzynka)
Dwie nienazwane siostry

Broń
Broń Nieznana
Debiuty
Debiut w mandze Rozdział 1
Debiut w anime Odcinek 1
Seiyū
Głos japoński Jun Fukuyama
Głos angielski Bryce Papenbrook

Hanabusa Aidō (藍堂 英, Aidō Hanabusa) - Uczeń z Nocnej Klasy. Przydzielony mu został pseudonim "idol" przez dziewczęta z Dziennych Klas. Ma 17 lat. Pochodzi z rodziny należącej do Arystokracji.

Znaczenie imieniaEdytuj

  • "Hanabusa" oznacza płatki kwiatu.
  • "Aidō" oznacza świątynia.

WyglądEdytuj

Aidō ma włosy w kolorze złocistym, a oczy błękitne. Przeważnie jest ubrany w mundurek Nocnej Klasy.

CharakterEdytuj

Hanabusa jest charyzmatyczny i lubi flirtować z dziewczętami z Dziennych Klas. Nie ukrywa, że jest wampirem, co udowadnia fakt, że pyta się dziewcząt czy może wypić ich krew (jedną z jego "ofiar" była Yūki). Jego zachowania wywołują dezaprobatę Kaname. Często zostaje przez niego karany. Jest lojalny wobec Kurana i Kaina. Troszczy się o swoich przyjaciół. Wykazał on również ciekawość, kiedy zaczął szukać prawdy o rodzicach Kaname. W dzieciństwie nienawidził Kurana, jednak później wyznał mu, że go kocha(jako przyjaciela). Uznawał się za osobę najmądrzejszą i najważniejszą.

Moce i umiejętnościEdytuj

Hanabusa potrafi wymazywać pamięć i leczyć się w przyśpieszonym tempie, co jest zdolnością wszystkich Wampirów Poziomu B. Jego mocą specjalną jest wytwarzanie lodu oraz zamrażanie różnych obiektów.

CiekawostkiEdytuj

  • Bardzo lubi róże. Do swojej kąpieli zawsze dodaje płatki tego kwiatu. Nie wiadomo, co jest tego przyczyną, lecz może być to spowodowane zamiłowaniem Kaname do róż.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki