FANDOM

Haruka Kuran
Haruka Kuran.jpg
Kanji 玖蘭 悠
Rōmaji Kuran Haruka
Informacje
Wiek 3 000 +
Rasa Wampir Czystej Krwi
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu Brązowe
Kolor włosów Brązowe
Status profesjonalny
Przynależność Wampiry Czystej Krwi
Status personalny
Status Martwy
Relacje Rido Kuran (Brat, martwy)

Juri Kuran (Siostra/żona, martwa)
Kaname Kuran (Syn/przodek)
Yuki Cross (Córka, martwa)
Senri Shiki (Bratanek)

Broń
Debiuty
Debiut w mandze Rozdział 28 (wspomnienie)
Seiyū
Głos japoński Hirofumi Nojima
Głos angielski Erik Davies

Haruka Kuran (玖蘭 悠 Kuran Haruka) był Wampirem Czystej Krwi, urodził się ponad trzy tysiące lat temu.

WyglądEdytuj

Haruka miał brązowe oczy oraz włosy. Jego rysy twarzy jak i całokształt wyglądu są typowe dla Rodu Kuran, a nienaturalne piękno jest typowe dla wszystkich wampirów. Był bardzo podobny zarówno do swojego starszego brata Rido jak i syna Kaname, chociaż jego włosy były znacznie krótsze i mniej faliste niż tamtych dwóch. Haruka miał pozornie młody wygląd, wyglądał na człowieka przed trzydziestką, dzięki temu, że Wampiry Czystej Krwi się nie starzeją.

CharakterEdytuj

Juri powiedziała, że Haruka ma podobny charakter do ich córki - łagodne usposobienie, cichy i miły. Potrafił dopasować się do humorów swojej żony. Haruka wydawał się, także być cierpliwy. Został opisany jako pacyfista, który wierzył w przyszłość, jedyny, który żył spokojnie i czuwał nad rodziną.

FabułaEdytuj

Historia rodziny Kuran zostaje ujawniona w 28 Nocy, gdy Rido wraca do rezydencji Kuran, po odkryciu istnienia Yūki. Haruka chroni swoją rodzinę walcząc z Rido, lecz ten, po pewnym czasie, przebija jego serce mieczem Łowcy Wampirów. Kaname podbiega i staje między ojcem, a wujkiem jako żywa barykada. Haruka mówi mu jednak, że jeśli pozwoli Kaname się obronić to będzie to ujmą na jego dumie rodzica. Po krótkiej rozmowie mężczyzna mówi do Kaname, że jest cudownym synem i prosi by chronił Yūki, po czym rozpada się na milion kawałków.

Moce i umiejętnościEdytuj

Jak każdy Wampir Czystej Krwi, Haruka był nieśmiertelny, jak również potrafił uleczyć każdą ranę, oprócz tej zadanej przez anty-wampirzą broń w serce oraz głowę. Jego indywidualne umiejętności nie są znane.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki