FANDOM

Ichiru Kiryū
Ichiru
Kanji 錐生 壱縷
Rōmaji Kiryuu Ichiru
Informacje
Wiek 18
Rasa Człowiek/Łowca Wampirów
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu Fiołkowe
Kolor włosów Srebrne
Status profesjonalny
Przynależność Akademia Cross
Status personalny
Status Martwy
Relacje Zero Kiryu (Starszy brat bliźniak, martwy)

Państwo Kiryū (rodzice, martwi)

Broń
Broń Miecz
Debiuty
Debiut w mandze Rozdział 13
Debiut w anime Odcinek 8
Seiyū
Głos japoński Mamoru Miyano
Głos angielski Vic Mignogna

Ichiru Kiryū (錐生 壱縷 Kiryū Ichiru) - jest drugoplanową postacią w mandze oraz anime Vampire Knight. Jest on bratem bliźniakiem Zero Kiryū, tak jak on ma 18 lat. Toga Yagari szkolił braci do roli Łowców. Ichiru nie posiadał jednak tak rozwiniętych zdolności co bliźniak. Był bardzo chorowity. Na 4 lata przed rozpoczęciem głównej fabuły, zakochał się w Wampirzycy Czystej Krwi, o imieniu Shizuka Hio, dla której zdradził rodzinę i poniekąd pomógł w zabiciu rodziców oraz w ugryzieniu przez nią Zero.

WyglądEdytuj

Ma srebrne włosy tak jak jego brat, tylko trochę dłuższe. W anime i mandze ma jasnofioletowe oczy. Jest pozornie bardzo wysoki i szczupły. W pierwszym sezonie anime ma rozpuszczone włosy, a w drugim - gdy zapisuje się do Akademii - związuje je w mały kucyk, za pomocą tasiemki ze złotym dzwoneczkiem (element stroju Shizuki), którą dostał od Hiō. Jego wygląd wydaje się być łagodniejszy od wyglądu jego brata bliźniaka.

Podczas pierwszego spotkania z bratem po 4 latach (pierwsza seria), Ichiru nosi maskę zakrywającą górną część jego twarzy, jednak ściąga ją, kiedy Zero go rozpoznaje.

CharakterEdytuj

Ichiru jest bardzo skomplikowaną postacią, którą targają sprzeczne emocje. Jako dziecko był bardzo przywiązany do Zero, niemniej jednak zmagał się z możliwością opuszczenia go przez brata. Był bardzo zazdrosny, że nie może robić tego co jego brat. Zamieszany w morderstwo rodziców, poprosił o zostawienie Zero przy życiu. Okazuje względem swojego brata skrajne emocje, potrafi go kochać, by chwile potem znienawidzić. Zero był jednak dla niego ważną osobą, którą Ichiru cenił ponad własne życie była jedynie Shizuka, po której śmierci bardzo cierpiał.

FabułaEdytuj

Moce i umiejętnościEdytuj

EkwipunekEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki