FANDOM

Jūri Kuran
Juri Kuran.jpeg
Kanji 玖蘭 樹里
Rōmaji Kuran Jūri
Informacje
Wiek 3 000+
Rasa Wampir Czystej Krwi
Płeć Kobieta
Wzrost 168 cm.
Kolor oczu Brązowe
Kolor włosów Brązowe
Status profesjonalny
Przynależność Wampiry Czystej Krwi
Status personalny
Status Martwa
Relacje Haruka Kuran (Brat/mąż, martwy)

Rido Kuran (Brat, martwy)
Kaname Kuran (Syn/przodek)
Yuki Cross (Córka, martwa)
Senri Shiki (Bratanek)

Broń
Broń Artemis
Debiuty
Debiut w mandze Rozdział 28 (wspomnienie)
Seiyū
Głos japoński Mariko Kouda
Głos angielski Michelle Ruff

Juri Kuran (玖兰树里 Kuran Juri), jest matką Yuki i Kaname, żoną i siostrą Haruka Kuran oraz młodszą siostrą Rido Kurana. Należy do Wampirów Czystej Krwi.

WyglądEdytuj

Juri ma eteryczną urodę typową dla Wampirów Czystej Krwi. Ma identyczne oczy i długie ciemnobrązowe włosy, co jej córka, typowe dla rodu Kuran, chociaż jej włosy są mniej schludne i ciemniejsze niż włosy Yūki.

CharakterEdytuj

Juri jest wesołą i silną kobietą, która stawia swoją rodzinę na pierwszym miejscu. Potrafi być zabawna, chociaż nie grzeszy inteligencją. Czasem się denerwuje, lecz zwykle jest łagodna. 

FabułaEdytuj

Moce i umiejętnościEdytuj

Juri była obdarzona typowymi umiejętnościami Wampira Czystej Krwi tj. nieśmiertelność oraz możliwość uleczenia się z każdej ranu, oprócz tej zadanej anty-wampirzą bronią w sercę lub w głowę. Jej indywidualne zdolności nie są znane, wiemy na pewno, że potrafiła zmienić innego Wampira Czystej Krwi w człowieka (oddając przy tym swoje życie).

EkwipunekEdytuj

Juri używała Artemisa, metalowego pręta, który potrafił zamienić się w kosę. Wszystko wskazuje na to, że został on przekazany Yūki.

CiekawostkiEdytuj

  • Kanji użyte w imieniu Juri 里 (ri) jest użyte w imieniu nieślubnego syna Rido - Senriego, co może świadczyć o tym, że Rido nadal kochał swą siostrę.
  • Juri uczęszczała do zwyczajnej szkoły.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki