FANDOM

Stub-icon.jpg Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Przodek Edytuj

Kaname jest założycielem rodu Kuran. W przeszłości wprowadził się w stan snu, jednak został obudzony przez jego własnego potomka Rido.

Przebudzony Kaname Edytuj

Ze względu na stan jego ciała po przebudzeniu, Kaname zmienił się w dziecko i stłumił swoje wspomnienia, tym samym żyjąc jako dziecko Juri i Haruki. Jako dzieci, Kaname i Yuki tworzyli bardzo ścisły związek. Kaname nie bywał za często u swoich rówieśników, toteż nie posiadał zbyt wielu znajomych. Raz spotkał Akatsuki'ego, Hanabusę i Rukę, ale tworzy z nimi trwalszą więź dopiero parę lat później. Podczas ataku na rodzinę Kuran, Kaname chce zabić Rido, jednak nie może tego uczynić, ponieważ Rido stał się jego panem w chwili, gdy obudził go ze snu. Zamiast tego, Rido zostaje przez niego zapieczętowany. Zaprowadza Yuki do domu Kaien'a Cross, z prośbą o opiekę nad nią. Sam zostaje przygarnięty przez dziadka Takumy, któremu nie ufa. Kaname odwiedzał Yuki podczas jej dzieciństwa i tym samym uczestniczył w jej życiu. Po decyzji dyrektora, która mówiła o utworzeniu Nocnej Klasy, przeznaczonej tylko dla wampirów, Kaname zgadza się wziąć w tym udział. Kaien zgodził się by Kaname decydował o wszystkich sprawach Klasy Nocnej. Dzięki temu, że jest Wampirem Czystej Krwi, potrafił zapanować nad innymi wampirami i został Przewodniczącym. Dzięki wstąpieniu do Akademii Cross, Kaname mógł dalej uczestniczyć w życiu Yuki, choć rolę opiekuńczą przydzielił Zero.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki