FANDOM

Crystal 128 clock
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Ougon no Majo
W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nie edytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu. Z góry dziękuje.
Odcinek 3: Kieł skruchy
Odcinek 3
Autor Matsuri Hino
Reżyser Kiyoko Sayama
Serial
Odcinek #03
Data emisji 21 kwietnia 2008
Rozdziały mangi 3
Chronologia
Poprzedni odcinek Wspomnienia krwi
Następny odcinek Spust potępienia
Muzyka
Opening Futatsu no Kodou to Akai Tsumi
Ending Still Doll

Kieł skruchy (懺悔の牙 Zange no Kiba) to trzeci odcinek pierwszej serii anime "Vampire Knight".

Opis Edytuj

Kaien Cross organizuje śniadanie, w którym uczestniczą jego przybrane dzieci - Yūki i Zero. Podczas posiłku, dyrektor oznajmia im, że dzisiaj przejmą obowiązki prefektów, a nie strażników.

W Nocnym Akademiku, uczniowie dyskutują o pomyśle Kaiena. Tym pomysłem okazuje się być rewizja wszystkich pokojów na terenie dwóch dormitoriów. Senri napomina Takumę, by pozbierał swoje rzeczy z podłogi.

Kain i Aido wracają do swojego pokoju, gdzie Akatsuki każe Hanabusie wyrzucić całą kolekcję rzeczy związanych z Kaname. Blondyn nie zgadza się na to, mówiąc, że są to pamiątki. Hanabusa odwraca się, a w drzwiach widzi przypatrującego się mu Kaname. Kuran z niezadowolenia tłucze żarówki w żyrandolu, a Aido rzuca się, by pozbierać odłamki szkła. Widząc stan Kaname, Kain ulatnia się z pokoju, zostawiając kuzyna samego.

Yūki konfiskuje zdjęcia uczniów Klasy Nocnej, które zostały wykonane przez dziewczyny z Dziennych. Spotyka się to z niezadowoleniem samego przewodniczącego Kageyama. Zero zabiera album ze zdjęciami Ruki, trzymany przez Kageyamę. Cross odnosi zabrane rzeczy ze sobą, całkowicie rozumiejąc dlaczego dziewczyny z Dziennej robią tyle zdjęć Klasie Nocnej. Wspinając się po schodach, zauważa Zero wypoczywającego pod drzewem.

Strażnicy udają się do Księżycowego Akademika, by dokończyć swoje zadanie. Przechodzą spokojnie na teren campusu. W budynku Kaname nadzoruje wynoszenie niedozwolonych rzeczy, w tym pamiątek Hanabusy.

Występujące postacie Edytuj

Cytaty Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki