FANDOM

Ridō Kuran
Rido Kuran
Kanji 玖蘭 李土
Rōmaji Kuran Ridou
Informacje
Wiek 3 000 +
Rasa Wampir Czystej Krwi
Płeć Mężczyzna
Wzrost 186 cm.
Kolor oczu Dwukolorowe (prawe lodowo-niebieskie, lewe ciemnoczerwone)
Kolor włosów Czerwonobrązowe
Status profesjonalny
Przynależność Wampiry Czystej Krwi
Status personalny
Status Martwy
Relacje Shiki (matka) (Była kochanka)

Senri Shiki (Nieślubny syn)
Haruka Kuran (Brat, martwy)
Juri Kuran (Siostra, martwa)
Kaname Kuran (Bratanek/przodek)
Yuki Cross (Bratanica, martwa)
Shizuka Hio (Narzeczona, martwa)

Broń
Broń Bicz z własnej krwi
Debiuty
Debiut w mandze Rozdział 24 (w ciele dziecka)

Rozdział 29

Seiyū

Ridō Kuran (玖蘭 李土 Kuran Ridō) - był Wampirem Czystej Krwi, głównym antagonistą w anime i mandze Vampire Knight, starszym bratem Haruki i Juri Kuran oraz narzeczonym Shizuki Hiō.

Znaczenie imienia i nazwiskaEdytuj

  • "Ridō" oznacza waśń/wojnę między rodziną lub klanem.
  • "Kuran" oznacza "Klan".

WyglądEdytuj

Ridō miał typowe cechy mężczyzny z Rodu Kuran, bardzo przypominał swojego młodszego brata Haruke oraz bratanka Kaname. Był przystojny (jak wszystkie wampiry), o młodzieńczym wyglądzie, trochę wyższy od swojego bata. Miał czerwonobrązowe, kręcone włosy do ramion. Jego najciekawszą cechą są oczy. Ma heterochromię, jego lewe oko jest ciemnoczerwone (jak u reszty Kuranów), a prawe lodowo-niebieskie.

CharakterEdytuj

Jego charakter obejmuje dwie różne strefy. W jednej jest stanowczy, a w drugiej traktuje wszystko z komedią. Jest bezlitosny i okrutny. To co chce, to tylko krew, którą najbardziej pragnął od córki rodziny Kuran, od Yūki.

FabułaEdytuj

Moce i umiejętnościEdytuj

Ridō posiada wszystkie moce, które są przypisane Czystokrwistym, takie jak nieśmiertelność i możliwość uleczenia każdej rany, oprócz tej zadanej przez anty-wampirzą broń w głowę lub w serce. Podobnie jak inne wampiry, może wchłonąć moce swoich pobratymców pijąc ich krew. Moce Ridō, dotyczą wyłącznie jego ciała, ze swojej krwi stwarza broń (bicz z krwi) oraz potrafi przenosić swoją duszę do innego ciała (dusza tej osoby jest zdominowana przez jego), oczy ofiary, (gdy Kuran jest we władaniu ciała) stają się takie same jak jego. Potrafi również wkradać się do snów innych wampirów (wkradł się do snu Yūki, gdy ta była dzieckiem).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki