FANDOM

Rima Tōya
Rima.png
Kanji 遠矢 莉磨
Rōmaji Touya Rima
Informacje
Wiek 17
Rasa Wampir
Płeć Kobieta
Wzrost 165
Kolor oczu Liliowe
Kolor włosów Jasnopomarańczowe
Status profesjonalny
Przynależność Arystokracja, Akademia Cross
Status personalny
Status Żyje
Relacje Senri Shiki (Partner życiowy)
Broń
Broń Panowanie nad elektrycznością
Debiuty
Debiut w mandze Rozdział 1
Debiut w anime Odcinek 1
Seiyū
Głos japoński Eri Kitamura

Rima Tōya (远矢莉磨, Tōya Rima ) jest jednym z najmłodszych uczniów Klasy Nocnej i ma bliskie nienazwane stosunki z Senrim Shiki. Jest modelką, jej współlokatorką w Księżycowym Akademiku jest Ruka Sōen.

WyglądEdytuj

Rima ma naturalnie jasny, kremowy odcień skóry jak większość uczniów Nocnej klasy. Ma uderzająco piękny wygląd, tak jak inne wampiry. Ma smukłe, idealnie proporcjonalne ciało, a jej włosy mają  jasnopomarańczowy odcień i są idealnie proste. Rima często wykorzystuje czarne wstążki do włosów, aby związać sobie kucyki na każdej części głowy. Pozostaje wolna tylko część z grzywką mieszcząca się nad jej oczami, które są duże i koloru liliowego.

CharakterEdytuj

Rima jest silna i pewna siebie podobnie jak Senri Shiki. Ma tendencję do wykorzystywania energii tylko wtedy, gdy jest to konieczne. Jest szybką myślicielką, potrafi być obojętna i zdystansowana. Ma zazwyczaj obojętny bądź niezainteresowany wyraz twarzy. Jako wampir unika słońca, w ciągu dnia (jeśli musi gdzieś wyjść) chodzi pod parasolem z Shikim. Profesjonalna i czasami cyniczna Rima, ma w sobie dużo odwagi, jest bardzo lojalna i chroni swoich przyjaciół.

FabułaEdytuj

Moce i umiejętnościEdytuj

Jak wszystkie wampiry z Arystokracji, posiada zdolność szybkiego uzdrawiania swojego ciała, usuwania wspomnień. Ponadto jest zdolna do władania nad elektrycznością.

CytatyEdytuj

Sen... ri! Ty idioto! Pozwalać komuś tak łatwo przejąć twoje ciało, powinieneś się bardziej szanować, Senri.

—do Senriego kontrolowanego przez Rido

Więcej z Fandomu

Losowa wiki