FANDOM

Ruka Sōen
Ruka.png
Kanji 早園瑠佳
Rōmaji Souen Ruka
Informacje
Wiek 18
Rasa Wampir
Płeć Kobieta
Wzrost 169
Kolor oczu Ciemnobrązowe
Kolor włosów Jasnobrązowe
Status profesjonalny
Przynależność Arystokracja, Klasa Nocna
Status personalny
Status Żyje
Relacje Nagamichi Aido (Wujek)

Hanabusa Aido (Kuzyn)
Tsukiko Aido (Kuzynka)
Akatsuki Kain (Kuzyn, partner życiowy)

Broń
Broń Nieznana
Debiuty
Debiut w mandze Rozdział 1
Debiut w anime Odcinek 1
Seiyū
Głos japoński Junko Minagawa

Ruka Sōen jest studentką Klasy Nocnej popularną wśród chłopców z Klasy Dziennej. Pochodzi z arystokratycznego Rodu Sōen, co czyni ją Wampirem Poziomu B. Jest także wierną zwolenniczką Kaname Kurana.

Znaczenie imieniaEdytuj

  • Jej imię składa się z ru co znaczy lapis lazuli i ka, to znaczy ładne lub piękne. W połączeniu oznacza to piękny lapis lazuli.

WyglądEdytuj

Ruka ma jasnobrązowe, faliste włosy, które opadają do pasa. Jej oczy są o kilka odcieni ciemniejsze. Dziewczyna ma blado-kremową skórę jak prawie wszystkie wampiry. Jest dość wysoka i ma wręcz posągową figurę.

CharakterEdytuj

Ruka jest wyniosła, znudzona i niezainteresowana resztą świata zapewne ze względu na jej szlachetne urodzenie. Jedną z cech charakterystycznych Ruki jest jej bezwarunkowa miłość do Kaname Kurana. Jest z jego powodu porywcza i zazdrosna. Nie zdaje sobie sprawy, że kocha ją Akatsuki Kain. W końcu uświadomiła sobie uczucia i dojrzała. Od czasu wydania się uczuć Kaina, Ruka pokazuje swoją łagodniejszą i milszą stronę osobowości. Zaczyna czuć do swojego kuzyna coś więcej, a po "śmierci" Kaname staje się partnerką życiową Kaina.

FabułaEdytuj

Moce i umiejętnościEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki