FANDOM

Ruka dorastała jako uprzywilejowana córka arystokratycznej rodziny. Niewiele wiadomo o jej pochodzeniu, ale jej ojciec lub matka są prawdopodobnie w Senacie lub na innej wysokiej pozycji. Ruka przyszła do Akademii Cross ze względu na Kaname. Była współlokatorką z Rimą Toya. Rodzina Souen jest pro-monarchiczna, tak jak rodziny Hanabusy, Akatsukiego i Rimy. Jest bardzo lojalna wobec Kaname i nienawidzi wszystkich dziewczyn, które próbują się do niego zbliżyć, zwłaszcza Yuki, której Kaname poświęca najwięcej czasu. Staje się zdenerwowana przez fakt, że Kaname wybrał Yuki na kochankę i zamyka się na cały dzień w swoim pokoju. Shiki próbował bawić się nią, ale został zatrzymany przez Kaina i potem Ichijo. Wtedy zaczęła zauważać, że Shiki nie może naprawdę być sobą (zauważa, że jego lewe oko jest w innym kolorze niż prawe). Słyszy od Aido i Kaina, że Yuki jest siostrą Kurana i będzie jego żoną i ostatecznie akceptuje Yuki jako kochankę Kaname. Daje nawet buty Aido, aby przekazał je Yuki. Wydaje się ona o wiele bardziej dojrzała i zrównoważona teraz, niż na początku mangi/anime, choć jeszcze pokazuje, jak wiele może poświęcić dla Kaname. Kiedy Rido Kuran najechał Akademię Cross i próbował zaatakować Dziennych Uczniów, Ruka oraz Kain walczyli w obronie Dziennych Klas. Ruka została pomocnikiem Aido w szkoleniu Yuki, aby przekształcić ją w damę. Wraz z Akatsukim, Ruka pomaga Kuranowi w jego nowej misji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki