FANDOM

Yuki Cross Edytuj

Yuki jest najlepszą przyjaciółką Sayori od szkoły średniej. Dzielą razem pokój w akademiku. Wakaba bardzo martwi się o przyjaciółkę i stara się o nią troszczyć. Sayori jest bardzo przywiązana do Cross i nawet kiedy dowiaduje się o tym, że dziewczyna jest Czystokrwistą, pozostaje z nią w świetnych relacjach. Nie widziały się rok od opuszczenia przez Yuki Akademii Cross i Yori bardzo odczuła brak dziewczyny. Kiedy ta powraca i próbuje przekonać Wakabę, że jest niebezpiecznym potworem, Sayori śmieje się i mówi, że nie jest aż taka straszna. Jako starsza kobieta nadal wspomina Yuki, opowiadając swoim wnukom o "najlepszej przyjaciółce", jak ją nadal określała.

Zero Kiryu Edytuj

Sayori czasami rozmawia z Zero, utrzymując z nim koleżeńskie stosunki. Ich w miarę spokojne osobowości, sprawiają, ze nie wchodzą sobie na głowę. Obydwoje starają się opiekować Yuki, gdy ta jeszcze była człowiekiem. Sayori wie o uczuciach, jakimi Zero darzy Yuki.

Klasa Nocna Edytuj

Sayori to jedna z niewielu osób, które nie przepadają za Klasą Nocną. Nie interesuje jej ponadprzeciętny wygląd uczniów, stara się ich ignorować. Naprawdę Sayori obawia się uczniów z tej klasy, oraz mówi, że woli dziennych uczniów .

Więcej z Fandomu

Losowa wiki