FANDOM

Senri Shiki
Senri.png
Kanji 支葵千里
Rōmaji Shiki Senri
Informacje
Wiek 17
Rasa Wampir
Płeć Mężczyzna
Wzrost 173
Kolor oczu Niebieskawo szare
Kolor włosów Mahoniowe
Status profesjonalny
Przynależność Arystokrata, student i model.
Status personalny
Status Żyje
Relacje Rido Kuran (ojciec, martwy)

Shiki (matka)
Haruka Kuran (wuj, martwy)
Juri Kuran (ciotka, martwa)
Yuki Cross (kuzynka, martwa)
Kaname Kuran (kuzyn, przodek)
Rima Toya (Partnerka życiowa)

Broń
Broń Bicz z własnej krwi
Debiuty
Debiut w mandze Rozdział 1
Debiut w anime Odcinek 1
Seiyū
Głos japoński Sōichirō Hoshi

Senri Shiki (支葵千里, Shiki Senri) jest arystokratą, modelem i jednym z najmłodszych członków Klasy Nocnej. Później okazuje się, że jest nieślubnym synem Rido Kurana.

WyglądEdytuj

Senri odziedziczył większą część swojego wyglądu po matce. Jak wszystkie wampiry, posiada on ogromną urodę: Shiki ma mahoniowe włosy, niebiesko-szare oczy i blady odcień skóry, który jest charakterystyczny dla większości wampirów. Jego matka uważa, że coraz bardziej przypomina ojca, gdyż ma takie same niezgłębione spojrzenie, z którego nie da się odczytać o czym myśli. Rido Kuran opisuje Senriego jako raczej słodkiego chłopca.

CharakterEdytuj

Shiki posiada osobowość podobną do Rimy Toya. Zazwyczaj jest obojętny, rzadko wyraża emocje i może się wydawać, że nie dba o swoje otoczenie. Nigdy nie ma wiele do powiedzenia. Kiedy Nocna klasa podaje rozkaz dopaść wampira poziomu E, Shiki jest zazwyczaj jeden widoczny z polowania na nich. Podobnie jak wszystkie inne wampiry, Shiki nie lubi słońca i często możemy zobaczyć jak chodzi z Rimą pod jej parasolem w świetle dziennym.

FabułaEdytuj

Moce i umiejętnościEdytuj

Jak wszystkie wampiry posiada moc uzdrawiania. Jego unikalną umiejętnością jest wystrzelenie z czubka palca wskazującego bata z jego własnej krwi, działającego jako broń - zdolność do tworzenia takiej broni odziedziczył po ojcu.

Ciekawostki Edytuj

  • Tak właściwie Senri nie lubi słodyczy aż tak bardzo. Dostaje je od fanek, ponieważ w jednym z wywiadów bez wcześniejszego zastanowienia powiedział, że je lubi.
  • Scena, w której Senri opiera się na ramieniu Takumy, miała wyglądać inaczej. Shiki miał się oprzeć na ramieniu Rimy.
  • Kanji użyte w imieniu Juri 里 (ri) jest użyte w imieniu Senriego, co może świadczyć o tym, że Rido nadal kochał swą siostrę, mimo obcowania z wieloma kobietami.
  • Mimo tego, iż jest wiadome o pokrewieństwie Senriego z klanem Kuran, sam Senri wspomniał o tym tylko raz. Na balu powiedział, że będzie wspierał swoje kuzynostwo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki