FANDOM

Mizuki Shiki
Assd
Informacje
Rasa Wampir
Płeć Kobieta
Kolor oczu Jasnoniebieskie
Kolor włosów Czerwone
Status profesjonalny
Przynależność Była aktorka.
Status personalny
Status Żyje
Relacje Senri Shiki (nieślubny syn)

Rido Kuran (były kochanek, martwy)

Broń
Broń nie stwierdzono
Debiuty
Debiut w mandze Rozdział 29
Seiyū

Matka Senriego Shiki jest byłą kochanką Rido Kurana. W młodości była znaną i szanowaną aktorką. Po romansie z Rido staje się niestabilna psychicznie i niezdolna do prawidłowego dbania o siebie.

WyglądEdytuj

Ma niechlujne, falowane włosy, ze względu na fakt, że nie potrafi zupełnie o siebie zadbać. Jej oczy są przyciemnione koloru jasnoniebieskiego, dlatego wiadomo, po kim jej syn odziedziczył wygląd. Zauważa, że zaczyna wyglądać tak jak ten "demoniczny drań".

CharakterEdytuj

Niewiele o niej wiadomo, ponieważ pojawia się tylko epizodycznie w mandze i anime. Widać, że jest potulna i psychicznie niestabilna. Senri uważa, że jest chciwa, kiedy chciała napić się jego krwi. 

HistoriaEdytuj

Niewiele wiemy o jej historii, poza paroma faktami. Na kilkanaście lat przed rozpoczęciem fabuły, została kochanką Rido Kurana i urodziła mu syna Senriego. Kiedyś była znaną aktorką. Senri poszedł w jej ślady i został modelem. Mizuki była również przyczyną, która zainspirowała Rime do zostania modelką, tak jak Shiki.

FabułaEdytuj

Po raz pierwszy widzimy ją, gdy Senri podczas przerwy szkolnej odwiedza dom rodzinny, po namowie wujka. Mizuki, mówi synowi, że jego wujek, pragnie żeby w przyszłości go zastąpił (gdyż ten nie posiada własnych dzieci), po czym domaga się napicia krwi Shikiego.

Moce i umiejętnościEdytuj

Jako Arystokratka jest nienaturalnie piękna i żyje dłużej niż ludzie. Może spożywać krew i leczyć rany w zwiększonym tempie. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki