FANDOM

TabletkaKrwi
Tabletki krwi to rodzaj substytutu prawdziwej krwi w diecie Wampirów. Oznaczone są kodem BL-XXXV06ϵ.[1]

Tabletki te nie są zbyt dobrym substytutem krwi, ponieważ ich smak jest niezadowalający.[2] Uczniowie z Nocnych Klas wolą świeżą krew.

Użytkowanie Edytuj

Rozpuszcza sie
W szklance z wodą rozpuszcza się od jednej do dwóch tabletek, które po rozpuszczeniu zabarwiają płyn na czerwono/różowo. Można je również zażywać bezpośrednio. Jest to zależne od preferencji osoby przyjmującej te tabletki.

Jednorazowo można przyjąć do dwóch tabletek, jednak istnieją wyjątki:

  • Kaname Kuran zażywał je w dużych ilościach, by nie zabić przeznaczonych mu ofiar z ludzi.[3]
  • Zero Kiryu został przyłapany przez Kaiena na przyjmowaniu dużych ilości BL-XXXV06ϵ, z powodu niezaspokojonego pragnienia i niemożności ugaszenia go poprzez zażywanie ich i polowania.

Ponadto środki te mają słabe działanie na ex-ludzi. Człowiek zamieniony w wampira automatycznie odrzuca działanie tabletek.

Nowe Tabletki Edytuj

Nowe tabletki zawierają w swym składzie krew Czystokrwistego Wampira, co ma wpływ na polepszenie smaku. Do wytwarzania tabletek użuwana jest krew Sary Shirabuki.[4]

Odniesienia Edytuj

  1. Anime Vampire Knight; Odcinek 2
  2. Manga Vampire Knight; Rozdział 73; Strona 23
  3. Manga Vampire Knight; Rozdział 48; Strony 11-12

Więcej z Fandomu

Losowa wiki