FANDOM

Takuma Ichijō(条 拓麻 Ichijō Takuma) - Wiceprzewodniczący Nocnej Klasy, wampir szlachetnej krwi (poziom B). Ma 18 lat.

Wygląd Edytuj

Takuma jest wysoki, szczupły i dobrze zbudowany. Ma bladą cerę, jasnozielone oczy i blond włosy, które są o kilka odcieni jaśniejsze niż Hanabusy i wyglądają na nieco schludniejsze. Takuma najczęściej chodzi ubrany w mundurek Klasy Nocnej. Podobnie jak inne wampiry, jest bardzo atrakcyjny.

Charakter Edytuj

Jest bardzo miłym i sympatycznym chłopakiem, nie roztacza wokół siebie mrocznej atmosfery, która jest charakterystyczna dla wampirów, przez co jest bardziej podobny do ludzi. Jego dziadek, który jest członkiem Wampirzej Rady Seniorów, wychowywał go i ma co do niego spore oczekiwania.

Fabuła Edytuj

Powód, dla którego dziadek Takumy pozwolił mu wstąpić do Akademii Cross, był jeden – szpiegowanie Kaname. Jednakże Takuma nie chciał tego robić, aby nie skrzywdzić Kaname, który jest jego przyjacielem. Takumie polecono sprowadzenie Senriego Shiki (opętanego przez Rido Kuran) z powrotem do Akademii, gdzie Rido będzie mógł obserwować Yuki. Takuma nie chce robić czegoś, co mogłoby skrzywdzić Kaname, a tym byłoby sprowadzenie Rido do Akademii. Nie może odmówić wykonania polecenia, gdyż to był rozkaz jego dziadka. Takuma ocalił Rimę Toya przed śmiercią z rąk Rido. Próbując uwolnić Shikiego z bycia opętanym przez Rido, Takuma stanął po stronie Kaname i postanowił przeciwstawić się dziadkowi. Został później znaleziony przez Sarę Shirabuki, która zrobiła z niego swojego niewolnika.

Moce i umiejętności Edytuj

Specjalną umiejętnością Takumy jest możliwość zniszczenia każdego przedmiotu na poziomie molekularnym.

Cytaty Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Nie ma swojej ulubionej potrawy. Lubi wszystko.[3]
  • Jego ulubioną frazą jest: suki koso mono no jouzu nare (one gets good at doing the very thing one likes)

Odniesienia Edytuj

  1. Vampire Knight Official Fanbook
  2. Vampire Knight Official Fanbook
  3. Vampire Knight Official Fanbook