FANDOM

Stub-icon.jpg Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Kaien Cross Edytuj

Kaien kocha Yūki jak własną córkę. Na prośbę Kaname, Cross zaopiekował się Yūki i wychował ją. Później dowiadujemy się w retrospekcjach, że to tak naprawdę Juri wymusiła na Kaienie tę obietnicę.

Zero Kiryu Edytuj

Widać, że Yūki bardzo lubiła Zera, ale miała blokadę ponieważ jej serce należało już do Kaname. Zawsze była rozdarta między Kaname a Zero, swojemu bratu była przeznaczona, a uczucie do przyjaciela pojawiło się znienacka. Będąc z Kaname czuła niedosyt. Brakowało jej Kiryu, z którym była zżyta, nigdy o nim nie zapomniała. Zero był dla niej bardzo ważny, początkowo traktowała go jak brata, przyjaciela, jednak z czasem zauważyła, że chłopak znaczy dla niej coś więcej. Na końcu mangi dowiadujemy się, że urodziła mu dziecko (syna). Zero wychowywał jego oraz "adoptowaną" przez siebie córkę Kaname i Yūki. Yūki nigdy nie mogła określić się w zakresie uczuć do Kiryu, ale z pewnością go kochała, co potwierdziła rodząc mu syna.

Sayori Wakaba Edytuj

Są bardzo dobrymi przyjaciółkami.

Kaname Kuran Edytuj

Uratował Yūki, kiedy zaatakował ją wampir poziomu E. Od tego momentu Yūki poznaje wampirze oblicze Kaname. Początkowo jest przerażona, ale potem zauważa, że naprawdę zależy jej na Kuranie. Kaname bardzo często przychodzi do dziewczyny i jej przybranego ojca Kaiena Crossa. Kiedy Zero Kiryu zostaje przyprowadzony do jej domu wraz z jej ojcem Kaname jest zazdrosny, że nie może być jedynym mężczyzną w jej ludzkim życiu. Potem pojawia się w jej życiu trochę mniej dopóki jej przybrany ojciec nie zakłada akademii dla ludzi i wampirów (w której Kaname będzie przewodniczącym wampirów). W szkole bardzo zależy mu na dobrych kontaktach z Yūki. Broni ją oraz martwi się o jej życie.[1] Kuran Kaname pyta Yūki czy zostanie jego ukochaną. W następnych odcinkach wampiry za rozkazem chłopaka pilnują, aby Yuki nic się nie stało. Kaname zamienia dziewczynę w wampira przywracając jej wspomnienia sprzed 10 lat.[2]Okazuje się, że wampir był bratem Yūki oraz jej narzeczonym (ponieważ ich rodzice również byli rodzeństwem). Para, Ruka SouenAido Hanabusa oraz Kain Akatsuki wyruszają w podróż.[3]Yūki i Kaname mieszkają razem w posiadłości, w której mieszkali w czasach dzieciństwa. Yūki urodziła dziecko Kaname (córkę). Widać, że Yūki nadal kochała Kurana, bo przemienia go w człowieka poświęcając tym samym swoje życie.

Odniesienia Edytuj

  1. AnimeVampire Knight; Sezon 2; Odcinek 5
  2. Anime Vampire Knight; Sezon 2; Odcinek 7

Więcej z Fandomu

Losowa wiki