FANDOM

Zero Kiryū
Zero9.jpg
Kanji 錐生 零
Rōmaji Kiryuu Zero
Informacje
Wiek 18
Rasa Wampir / Łowca Wampirów
Płeć Mężczyzna
Wzrost 183 cm.
Waga 60 kg.
Kolor oczu Fiołkowe
Kolor włosów Srebrne
Grupa krwi 0
Status profesjonalny
Przynależność Stowarzyszenie Łowców Wampirów, Akademia Cross
Status personalny
Status Martwy
Relacje Ichiru Kiryū (Młodszy brat bliźniak, martwy)

Państwo Kiryū (rodzice, martwi)
Yūki Cross (Kochanka, martwa)
Ren Kiryu (Syn)
Ai Kuran (Adoptowana córka)

Broń
Broń Pistolet - "Bloody Rose"
Debiuty
Debiut w mandze Rozdział 1
Debiut w anime Odcinek 1
Seiyū
Głos japoński Mamoru Miyano
Głos angielski Vic Mignogna

Zero Kiryū(錐生 零, Kiryū Zero) jest jedną z głównych postaci w Vampire Knight. Ma on 18 lat. Jest przyjacielem Yūki z dzieciństwa i drugim Strażnikiem Akademii Cross.

WyglądEdytuj

Zero jest wysokim i szczupłym chłopakiem. Ma srebrne krótkie włosy oraz fiołkowe oczy, które w anime, różnią się odcieniem, w odniesieniu do mangi. Zazwyczaj jest ubrany w szkolny mundurek, na który zakłada kamizelkę oraz czerwony krawat. Nosi również pięć, srebrnych kolczyków, trzy na chrząstce i dwa na dole ucha. Zero ma tatuaż, który jest znakiem Łowców, znajduje się on na lewej stronie szyi. Pierwotnie był używany do stłumienia, jego wampirzej strony, później został wykorzystany do ujarzmienia Kiryū. Przez swoją przemianę w wampira, urósł i stał się bardziej muskularny.

Zero został uznany za atrakcyjnego przez kilka dziewcząt z Klasy Dziennej, ale przez swoją chłodną naturę, odstrasza większość z nich. Nawet Shizuka Hiō, na ich pierwszym spotkaniu, po czterech latach, stwierdziła, że stał się jeszcze bardziej przystojny.

Jest również zauważalne jego podobieństwo do Zakapturzonej Kobiety. Lecz obecnie, zarówno kolor jej oczu jak i włosów jest nieznany, dlatego też nie można określić czy posiadają takie same.

CharakterEdytuj

Zero jest na ogół łagodny, chociaż czasami może działać z chłodem i wrogością, a zwłaszcza wobec Kaname. Jest jednak utalentowanym łowcą, inteligentnym, wysportowanym i dobrodusznym chłopakiem.

FabułaEdytuj

Moce i umiejętnościEdytuj

Zero to bardzo utalentowany Łowca Wampirów, posiada też (z racji przemiany w wampira po ugryzieniu Czystokrwistej Shizuki) standardowe umiejętności wampirów takie jak szybkie uzdrawianie oraz wyczulone zmysły, jest również w stanie władać różnymi rodzajami broni anty-wampirzej. Jego główną bronią jest pistolet "Bloody Rose". 

EkwipunekEdytuj

  • Bloody Rose (anty-wampirzy pistolet, który trzyma pod marynarką swojego szkolnego mundurka).

CytatyEdytuj

Za bardzo cuchnęło tam krwią... Niedobrze mi.
To, że lubią ten zapach, dowodzi, że są tylko zwierzętami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki