FANDOM

Stub-icon.jpg Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Yuki Cross/KuranEdytuj

Zero i Yūki poznali się pamiętnej nocy, gdy po napadzie na rodzinę Kiryu, Kaien przyprowadził młodego chłopca do swojego domu. Dziewczyna chciała pomóc Zeru, ale nie wiedziała jak, starała się nim opiekować jako "starsza siostra" (mimo tego, że jest o rok młodsza). Zero, z biegiem czasu, pokochał Yūki chociaż nigdy, nie powiedział ani nie okazał tego wprost. Gdy Kaname umierał, oddał dziewczynę w ręce Zero. Yūki urodziła mu syna.

Kaname Kuran Edytuj

Kaname oraz Zero są rywalami, odkąd tylko się ujrzeli. Obydwoje się nienawidzą i walczą o serce Yūki. Kiedy Zero zaczął ewoulować, Kaname przyszedł do niego i dał napić mu się swojej krwi, mówiąc, że robi to dla ich ukochanej.

Ichiru Kiryu Edytuj

Zero w młodości bardzo kochał brata.Starał się go chronić, pomagał mu i dbał o niego (dbał o to by Ichiru wziął lekarstwa). Potem ich relacje uległy zmianie, lecz Zero i tak kochał Ichiru.

Kaien Cross Edytuj

Zero szanuje Kaiena, lecz ma wobec niego mieszane uczucia. Stara się słuchać Kaiena, ponieważ go wychował, lecz nie zawsze mu to pasuje. Dyrektor jest jedną z niewielu osób, które, od początku, wiedzą o sekrecie Zero.

Toga Yagari Edytuj

Toga jest byłym mistrzem Zero. Chłopak bardzo go szanuje.

Shizuka HioEdytuj

Zero miał żal do Shizuki, ponieważ to ona zabiła jego rodziców i rozdzieliła go z bratem bliźniakiem, a dodatkowo ugryzła go, zmieniając go w wampira poziomu D (bez napicia się jej krwi zaczął spadać do poziomu E). Chłopak marzył o zemście, a gdy Shizuka i jego brat pojawili się w Akademii, był pewien co do ich zamiarów, jednak to nie on ją zabił, a Kaname, za co Zero był oskarżony. Shizuka przed śmiercią bardzo chciała, by Zero, jak brat, był jej podwładnym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki